09 mei 2005

Synergy Protocol

Ik zing graag, en heb tot voor zeer kort geleden in Synergy Protocol gezongen. Een progressieve metalband, die op sterven na dood is. De foto uit mijn profiel is trouwens een bandfoto. Hoe dan ook, onze bassist blijft proberen tegen beter weten in deze band te reanimeren vanwege twee op stapel staande optredens (daarna is het echt over, hoewel...hij wil ook nog opnemen). Synergy hangt zeg maar nog aan de apparaten, maar is al hersendood. Wim probeert nog een drummer, en twee gitaristen te transplanteren, en vanwege zijn niet te stuiten enthousiasme zou hem dat nog wel eens kunnen lukken ook. Iemand moet dus de stekker eruit gaan trekken, of we moeten nog 2 keer op een podium gaan staan. Ik weet het niet, maar moet ik trekken of....? Ik twijfel als een idioot. Er moet mij wel van het hart dat ik het naar mijn zin heb gehad in deze band, en dat ik echt Wim niet in de steek wil laten maareh....ik vind dit niet echt meer ergens over gaan. Wat moet ik doen? Iemand zinvol commentaar?

Geen opmerkingen: