09 mei 2005

Toch maar getrokken...

Ik heb voor mijzelf de knoop doorgehakt, en Wim gemaild dat het wat mij betreft genoeg is geweest. Ik vind het vervelend, omdat ik veel respect voor hem heb als muzikant en zijn doorzettingsmogen bewonder. Ik zag het echter sowieso al niet meer zitten, maar helemaal niet met 3 "sessie" muzikanten, (dwz de helft van de band), en verder alleen de keyboardist, de bassist en ikke dan. Heb dus in elk geval mijn stekkertje eruit getrokken. Ik wens al mijn oude bandleden veel succes voor de toekomst, zowel op muzikaal gebied als daarbuiten. Verder wens ik Wim veel sterkte. Ik ben bang dat hij zich nu echt op de belangrijke dingen in het leven moet gaan richten.

Synergy Protocol

2 opmerkingen:

Alex zei

wist niet eens dat jullie toen nog een doorstart hadden gemaakt :-)

Alex

miepmiep zei

Heeej die Alex!
Is ook niet echt gebeurd dus, maar was wel Wim's wens, destijds.
Long long time ago.
Hoe gaat ie?