03 april 2012

Zoeken naar woorden....

Laura denkt, maakte me aan het lachen met haar blog 'zoeken in alle hoeken' . Het is soms erg grappig via welke zoekwoorden mensen op een blog belanden. Sommige zijn een beetje sneu, andere leuk, en heel vaak komen mensen op je site die er helemaal niet willen zijn. Die zijn snel weer weg. Ik doe dus maar eens een na-aap-actie (Laura is naar eigen zeggen ook niet de eerste die dit verzonnen heeft, tenslotte), en deel met jullie mijn zoekwoorden.

Natuurlijk heb ik een tracker op mijn blog, wat dacht je dan! Dat ik alleen informatie over mijzelf deelde, en van jullie niets wil weten? Guess again. Ik heb wel drie trackers op mijn blog. Allemaal met net een beetje andere informatie.

Waar word ik zoal mee gevonden?

  • Ruim 40% komt binnen via het woordje 'leuk', leuke of leuk! Ze vinden het blijkbaar alleen niet zo leuk, want deze bezoekers zijn doorgaans direct weer verdwenen :-(
  • Een kleine 10% zoekt op 'Brad Pitt'. Snap ik. Is ook lekker ding. Maar gaat dus niet om mij :-(
  • 5% Doet het met 'toekomst'.....Ja dat zou fijn zijn, he, als ik die kon voorspellen. 
  • Daarna volgt *kuch* ukelele *kuch* Geen commentaar.
Wat verder nog?

Aandacht....Heb ik ook graag, inderdaad. Ik vrees alleen dat het lezen van andermans blogs je weinig aandacht oplevert. Schrijf er zelf een, is mijn advies. 

Schrijf een brief aan het verleden. Ben bang dat je geen antwoord zult krijgen....

AAAH....Eindelijk eentje die hout snijdt. Wel twee hele mensen hebben de afgelopen weken gezocht op "Mirella van Leeuwen" en eentje op 'mirella mind upload'. Hoewel me dat dan wel weer direct doet afvragen wie er in hemelsnaam op mij persoonlijk wil zoeken? *checkt ip adres*  ;-) aah!

'Ruzie met je dochter van 6 jaar'. Ja sorry hoor, als je een ruzie met je kleuter al niet op kan lossen, vrees ik het ergste voor je volwassen relaties.

'Reuzen appel'....eh...Als je zo'n honger hebt, kun je beter naar de groenteman.....

'ballon blaast zichzelf op'. Waarom wil iemand nou toch een zichzelf opblazende ballon? Hoewel, ik heb wel van die zelf opblazende matrasjes voor op de camping. Da's inderdaad wel verdomde handig....En met een verjaardag kosten al die ballonnen ook wel veel lucht. Ik voel hier een gat in de markt!!

'bijzonder mooi autisme' :-). Overigens is het bij mijn dochter geen autisme, heeft onderzoek laatst uitgewezen. 

'fuck me botten'.....geen idee waarom dit bij mij uitkomt. Maar ik heb wel een enorme hekel aan 'me' als er mijn of m'n had moeten staan. Dat je pijn in je botten hebt (wat ik even veronderstel) is rot voor je, maar er is nooit een excuus voor deze vorm van taalvervuiling.

Ook aardig wat mensen willen een kippenpak:
'kippenpak maken', 'kippenpak marktplaats', 'kippenpak kind'. En ik heb echt alleen maar geschreven dat als een boerka niet mag, dat een kippenpak ook niet mag. Dus. Dat je het weet dat je hier geen naaibeschrijving van een kippenpak gaat vinden. Hoe vaak hier ook kippenpak staat. Kippenpak, kippenpak, kippenpak.

'Oma's doen het steeds fout'. Ach. Wel een beetje sneu. Maar ja, oma's moeten zich ook gewoon niet met  de opvoeding bemoeien. Echt niet. Je hebt je kans gehad, en als jouw kind het naar jouw mening niet goed doet, ben je zelf te kort geschoten in de opvoeding van jouw kind als opvoeder. Eigen schuld dikke bult dus, en gewoon ophouden met zielig doen nu.

'Zingen India om te laten zien dat je interesse hebt'. Hahaha, misschien zijn er eenvoudigere manieren om je interesse te laten blijken?

'versland'.  Ik weet niet wat je bedoelt, maar als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, is het gezien je spellingsvaardigheden geen wonder dat je het aan het zoeken bent. 

Tot slot heb ik opgeteld een behoorlijk aantal bezoekers die denken dat ze op mijn blog mannen kunnen vinden, met zoekwoorden als:
'sexy man'
'johnny depp young' (ja, jammer he, we worden allemaal ouder. Johnny Depp ook)
'leuk jongens met blond haar' (val zelf eigenlijk meer op donker haar in combinatie met blauwe ogen, maar ieder zijn ding)
'mannen blond haar' (mannen is al beter dan jongens, dat heb je mee, verder zie vorige commentaar)
'mannen met lang haar in pak' (lekker is dat he)
'mooi jongens blond blauwe ogen' (nou moet je niet te veeleisend gaan worden),
'blond blauwe ogen man',
'man met stoppelbaard', 
'mooie brildragende knappe mannen' (kan ook wat hebben)
'sexy mannen met kaal hoofd en stoppelbaard' (Ja! Bruce Willis!).....

Het feit dat zoveel van deze zoekwoorden nu juist naar mijn blog leiden, doet mij vermoeden dat ik misschien te vaak over mannen schrijf, hihihihi.



3 opmerkingen:

Lauradenkt zei

Haha grappig :P Dat lichtblauwe trouwpak vind ik ook wel raar eigenlijk (en ook niet mooi, een trouwpak in lichtblauw!)

miepmiep zei

;-) Ik zie ook niet veel in een lichtblauw (trouw)pak, inderdaad.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.